شیائومی ۲۷ سپتامبر از ایرباد کاملا بی‌سیم Earphones 3 Pro رونمایی خواهد کرد
تاریخ انتشار:۹:۴۹ ۱۴۰۰/۷/۴

شیائومی ۲۷ سپتامبر از ایرباد کاملا بی‌سیم Earphones 3 Pro رونمایی خواهد کرد


شیائومی اعلام کرد در روز ۲۷ سپتامبر، طی مراسمی ایرباد کاملا بی‌سیم مجهز به قابلیت حذف نویز Earphones 3 Pro را معرفی خواهد کرد.




امروز شیائومی اعلام کرد در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) میزبان رویدادی در چین خواهد بود تا به‌طور رسمی جدیدترین ایرباد Earphones 3 Pro را معرفی کند.


طراحی این ایرباد کاملا بی‌سیم مجهز به قابلیت حذف نویز توسط شرکت سازنده در پوسترهای تبلیغاتی فاش شده است. این پوستر Earphone 3 Pro را در رنگ خاکستری-آبی با طراحی داخل گوش نشان می‌دهد. در ادامه پوستر منتشرشده را مشاهده می‌کنید:



پوستر Xiaomi True Wireless Noise Cancelling Earphones 3



این شرکت تأیید کرده است که هدفون‌ بی‌سیم جدید آن قادر است تا حداکثر ۴۰ دسی‌بل نویز را کاهش بدهد. این ایرباد کاملا بی‌سیم (TWS) و کیس شارژ آن، شبیه فلیپ بادز پرو است که اوایل مارس امسال در چین عرضه شد. البته این شباهت تنها ظاهری نیست و حداکثر توان حذف نویز فلیپ بادز پرو نیز ۴۰ دسی‌بل است.


البته اگر به یاد داشته باشید، پیش‌تر بعضی اطلاعات این ایرباد هنگامی که در حال دریافت گواهی بلوتوث بود، فاش شد. با بررسی مشخصات فاش‌شده، مشخص شد که محصول مورد نظر دارای شماره مدل LYXQEJ05WM است و از اتصال بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کند.


همچنین فاش شد که این محصول از کدک‌های صوتی SBC و AAC پشتیبانی می‌کند و دارای گواهی IPX4 است. انتظار داریم Earphones 3 Pro دارای کنترل‌های حرکتی، اتصال هوشمند دوگانه، چندین سطح برای حالت ANC و عمر باتری چشمگیر باشد.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هدفون بی‌سیم Earphones 3 Pro از جمله قیمت و جزئیات دسترسی، باید منتظر عرضه رسمی آن باشیم که قرار است در ۲۷ سپتامبر در چین انجام شود.





منبع:zoomit




نظر به مطلب
نام:
ایمیل:
متن: 500 حرف دیگر میتوانید تایپ کنید
کد امنیتی: 48539