انتشار سه سال به‌روزرسانی برای Surface Duo 2 مایکروسافت تأیید شد
تاریخ انتشار:۹:۳۸ ۱۴۰۰/۷/۴

انتشار سه سال به‌روزرسانی برای Surface Duo 2 مایکروسافت تأیید شد


مایکروسافت تأیید کرد به‌مدت سه سال برای گوشی هوشمند Surface Duo 2 به‌روزرسانی منتشر می‌کند.




دستگاه‌های سرفیس دوئو مایکروسافت از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند و پس رویدادی که اخیرا برگزار شد، این شرکت تأیید کرد که قصد دارد Surface Duo 2 را  تا سه سال به‌روزرسانی کند. مایکروسافت با ارسال بیانیه زیر به خبرگزاری Android Authority این امر را تأیید کرد:


ما متعهد هستیم که سه سال به‌روزرسانی سیستم‌عاملی و امنیتی ارائه دهیم.


مایکروسافت همین سیاست را برای سری اول سرفیس دوئو نیز اعمال کرده بود. باید به این مسئله اشاره کرد که نسل اول تلفن هوشمند سرفیس دوئو هنوز به سیستم‌عامل اندروید ۱۰ مجهز است. مایکروسافت اعلام کرد که در تلاش است تا «قبل از پایان امسال» سرفیس دوئو را به اندروید ۱۱ به‌روز کند.



 Surface Duo 2



تقریبا همه طرفداران این شرکت متوجه شده‌اند که مایکروسافت با سرفیس دوئو پیشرفت زیادی کرده و نرم‌افزار و سخت‌افزار این دستگاه به‌مرورزمان بهبود یافته است. شرکتی به قدرتمندی مایکروسافت باید بتواند همین رویه را با ارائه به‌روزرسانی‌هایی برای Surface Duo 2 ادامه دهد. البته ازآنجاکه Surface Duo 2 با اندروید ۱۱ عرضه می‌شود، هنوز نمی‌دانیم مایکروسافت انتشار به‌روزرسانی اندروید ۱۲ این گوشی هوشمند را برای چه زمانی برنامه‌ریزی کرده است.


چندی پیش، مایکروسافت رویداد سخت‌افزار خود را برگزار و در آن رایانه‌های سرفیس و جانشینی برای سرفیس دوئو را معرفی کرد. Surface Duo 2 با دوربین سه‌گانه قدرتمند، باتری به‌روزشده، نمایشگرهای جدید، تراشه سریع‌تر و بهبود کلی سخت‌افزار صفحه‌نمایش دوگانه همراه است. همچنین، این دستگاه اکنون از NFC و لبه‌های خمیده داخلی برخوردار است که مشاهده اعلان‌ها و زمان را هنگام بسته‌بودن گوشی آسان‌تر می‌کند.






منبع:zoomit


نظر به مطلب
نام:  
ایمیل:
متن:  500 حرف دیگر میتوانید تایپ کنید
کد امنیتی: 30443